Går det att få lägenhet snabbare?

Hej!
Jag och min man bor i Rättvik och ska flytta därifrån pga att vi båda jobbar i Falun. Vi står i kö hos er nu.
Min fråga? Finns det någon möjlighet att man kan få en lägenhet hos tidigare fast ni har kö system?
Mvh Tiina Lindberg.

Kommentarer

  • Hej,

    Nej tyvärr, det är kön som gäller. Det är många som söker lägenhet och du får räkna med flera år i kön, lite beroende på vilket område du söker.
    Vänligen,