Kostnad för laddstolpar

Hej! Jag undrar om ni har några laddplatser för elbilar och hur mycket ni isf debiterar kunden för det? Dvs både om ni tar betalt för själva platsen samt för själva förbrukningen?
Elin Gustafsson

Kommentarer

  • Hej. Laddplatser kostar 640 kr / månad och är inklusive förbrukning.
    Micke Kundcenter
  • Vad kostar det att hyra en laddplats?
    Stefan
  • Hej!
    En laddplats ute kostar 640kr i månaden.
    Johanna Uthyrning
  • Vad kostar det i ett kallgarage?

    Stefan
  • Hej igen!
    Våra garage har lite olika pris. Är det någon särskild adress du tänker på?
    Johanna Uthyrning