Kopparstadens app?

Hej, har ni tagit bort er app? Den jag har fungerar inte, går inte att uppdatera och jag hittar den inte i appstore.
Anna Wiklander

Kommentarer

  • Hej!

    Efter uppdateringen av Mina sidor så har vi inte längre kvar Bostadsappen. Appen har funnits som ett komplement till webbsidan, men nu fungerar Mina sidor bättre i mobilen än förut. Då behöver vi inte ha appen kvar och du kan avinstallera den.
    Magdalena Kundcenter