Köp plats på lägenhet erbjudande

Jag hade önskat om det fanns information om vilken kö plats man har då man får visningserbjudande på en lägenhet.
Du har plats 1 till exempel.
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Efter uppdateringen av Mina sidor finns inte funktionen där sökande kan se vilken köplats man har. Vi hoppas att funktionen ska komma i framtiden men i dagsläget finns den inte. Vill du ändå veta din köplats så kan du kontakta vår uthyrning på marknad@kopparstaden.se.
    Magdalena Kundcenter