Får man ha kattnät/fågelnät på uteplatsen?

Hej
Jag kommer att skaffa katt i april och jag skulle vilja kattsäkra min uteplats så att katten inte smiter ut på lekplatsen. Är detta något som jag kan få hjälp med av er?

MVH

Kommentarer

  • Hej Karen!
    Vi kan inte hjälpa dig med att kattsäkra uteplatsen, utan du får själv göra det eller anlita något annat företag. Du måste däremot få godkännande av bovärdschefen i det området du bor i. Kontakta vårt kundcenter för att komma i kontakt med bovärdchefen i ditt område.

    Kom även ihåg att allt måste återställas vid utflytt.
    (Uppdaterad )