Får man ha katt i lägenheten på Kungsgården?

Hej!
Har kikat runt om katt i lägenheter och ni har skrivit på ett annat inlägg att det endast gäller nyproduktion och studentlägenheter som är kattfritt och även att det står i annonsen.
Så jag undrar vad som gäller nu på kungsgården då det är nyproduktion men står inte med i annonsen om kattfritt eller ej?

Tack!
C

Kommentarer

  • Hejsan! Kungsgården kommer inte vara kattfri. Det kommer alltså vara tillåtet att ha katt där.

    Generellt är våra nyproduktioner i centrala Falun kattfria men denna gång gjordes ett undantag.

    Vänligen
    Elsa