Kan ni hjälpa mig att byta lysrör/glödlampa i min lägenhet?

Kostar det något om jag vill att ni hjälper mig att byta ut lysröret eller glödlampan i min lägenhet? Den har stått och blinkat i en vecka nu och jag tror det kommer slockna snart.

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Visst kan vi hjälpa dig att byta ut lysröret, om du har köpt ett nytt lysrör och har det hemma hjälper vi dig utan kostnad.
    Om du vill att vi köper in ett nytt lysrör/lampa kostar bytet 100 kr per lysrör/lampa, en kostnad som läggs på din hyresavi.

    Vill du att vi hjälper dig byta lampan kontaktar du vårt Kundcenter.

    Ha det gott!
    (Uppdaterad )