Kan ni hjälpa mig att byta lampa i kylen och ugnen?

Hej! Kan ni hjälpa mig att byta lampa i kylen och ugnen eller måste jag göra det själv?
Elise

Kommentarer

  • Hej! Vi hjälper till att byta lampor i lägenheten mot en kostnad om vi måste ta med en lampa att byta med.
    Alla lampbyten kostar 100 kr per lampa och kostnaden kommer läggas på din nästa hyra.

    Kontakta vårt Kundcenter för att göra en beställning. Skicka gärna med en bild på vilken sorts lampa det gäller.

    Har du köpt en egen lampa, kan vi byta den utan kostnad.
    Elsa