Kan ni plombera ett rum?

Om man i framtiden bor i seniorboende och får dålig pension och inte har råd bo kvar kan ni då plombera ett rum så man slipper flytta?

Kommentarer

  • Hej,

    vi plomberar inte rum i dagsläget. Hur det ser ut i framtiden kan vi inte svara på idag. Vi hade en period där vi gjorde så för ett antal år sedan, men då såg hyresmarknaden helt annorlunda ut. Bäst är att återaktivera sig i kön direkt när man har tilldelats en bostad och på så vis skaffa sig en "försäkring" i form av köpoäng om dagen kommer då man av något skäl behöver flytta.

    Vänligen