Kan jag få referenser på att jag har skött mig som hurrar av lägenheten

Jag kanske ska flytta till en annan stad . Dom vill ha referenser på att man har skött hyra och att man sköter sig. Går det att få Kopparstaden som referens ? Och hur går man tillväga då?
Stefan Kindlund

Kommentarer

  • Hej! Ja du kan få referens av oss. Maila till kundcenter@kopparstaden.se och ange vem du är, vart du bor/bott och att du vill ha referens så skickar vi det vidare till vår bosociala samordnare som ordnar en referens åt dig.
    Elsa