Installation av dimmer

Hej! Jag undrar om det finns möjlighet att installera dimmer istället för lampknapp på ett ställe i lägenheten?
Jonas

Kommentarer

  • Hej! Ja det går att få en dimmer installerad om det är tekniskt möjligt, mot en kostnad som du får av vår elektriker.
    Hör av dig till Kundcenter på mail, telefon eller chatt för att lägga en beställning.
    Elsa