Hur ställer man om klockan på motorvärmaren?

Klockan på motorvärmaren är inställd efter sommartid, hur ställer jag om klockan till rätt tid?
Kopparstaden Kopparstaden

Kommentarer

  • Såhär gör du för att ställa in klockan på rätt tid:
    • För att ställa om klockan, håll in båda knapparna tills displayen blinkar. Släpp sedan knapparna och klicka igen tills du fått fram rätt tid.
    • Ställ in timern och din avresetid med samma knappar. Klicka på någon av knapparna (+ och -) så visas tidigare inställda avresetid. Fortsätt sedan klicka på "+" eller "-" tills du får klockan står på rätt avresetid.
    Här kan du läsa mer och se en film om hur du ställer in motorvärmaren.
    Magdalena Kundcenter