Hur ser det ut med cykelförvaring på Kungsgården?

Hej,

Jag har dåligt med förrådsutrymme i mitt befintliga boende. Finns förråd för cyklar, rullatorer eller sparkar i anslutning till byggnaden?
Mvh Bernt
Bernt

Kommentarer

  • Hej Bernt!

    Utrymme för sina ägodelar är såklart alltid bra att ha tillgång till.
    Det finns cykelställ med tak utanför entréerna och cykelrum på Kungsgårdsvägen 3 och 5. På Kungsgårdsvägen 3 finns dessutom ett särskilt rum för elcyklar med möjlighet till laddning. Där kan du som hyresgäst hyra en laddningsplats för elcykel för 100 kr i månaden.

    Det kommer även finnas ett hobbyrum där du kan meka med din cykel.

    Vänligen
    Elsa
    (Uppdaterad )
  • Behöver jag betala för att ladda min cykel?
    Annika Stålberg
  • Hej Annika! Du som hyresgäst kommer kunna hyra en landningsplats för elcykel för 100 kr i månaden.
    Elsa
    (Uppdaterad )
  • Hej, kommer de som bor i 7an att ha tillgång till cykelrummen i 3an eller 5an om man vill ställa in cykeln t.ex. på vintern?
    Kristina
  • Hej Kristina! De som bor på Kungsgårdsvägen 7 kommer ha tillgång till cykelrummet på Kungsgårdsvägen 5 😊
    Elsa