Hur ofta byts kylskåp och frys ut?

Jag undrar följande: Efter hur många år byts normalt kylskåp och frys ut i Kopparstadens lägenheter? Eller beror det på slitaget på nämnda ting? Tack för svar på förhand!
LR

Kommentarer

  • Hej! Vi har inget intervall på det utan de byts ut om det är trasigt och felanmälan görs. Vid rot-renovering byts vitvaror oftast ut och dessa görs ca var 40 år 😊
    Elsa