Hur får jag mina nycklar?

Nycklarna till din lägenhet, förråd eller garage får du första vardagen efter ditt kontrakt börjar gälla, tidigast klockan 12:00 på dagen. Nycklarna får du av din bovärd i området. För att komma i kontakt med din bovärd kontaktar du vårt kundcenter. Bortsett från de adresser som bara har tagg och studentlägenheter, dessa hämtar sina nycklar i vår Bobutik på Stigaregatan 3 b.

Adresser där bara tagg gäller för att komma in i lägenheten:
Norra järnvägsgatan 5 och 7
Nedre Gruvrisvägen 32
Tingsvägen 3
Norra järnvägsgatan 20 (studentlägenhet)

Har du skrivit på kontrakt till garage där endast tagg behövs skickas denna med kontraktet.

För att hämta ut nycklarna måste du uppvisa att du betalat första fakturan. Du kan till exempel visa utdrag från banken eller logga in på mina sidor och visa.
Kopparstaden Kopparstaden

Kommentarer

  • Nycklar till garaget:

    Hej!

    Fick information från Kopparstaden att göra av mig ett par dagar innan 1/11-2022 för att få nycklarna till garaget. Idag har jag ringt utan framgång och väljer skriva på chatten. Lättast vore slänga via post inkastet. Tacksam för hjälpen.

    Vänliga hälsningar,

    Wali
    Wali khulmi
  • Hej Wali
    Jag ber ursäkt för sent svar och hoppas att du fått svar från oss tidigare. Är det ett garage du ska få tillgång till så räcker det med tagg. Om det är nycklar till motorvärmare så kan du hämta dessa i vår Bobutik.
    Magdalena Kundcenter