Hur beställer jag säkerhetskedja?

Hej
Jag känner mig otrygg i min lägenhet och vill beställa en säkerhetskedja, hur går jag tillväga?

Hälsningar

Kommentarer

  • Hej Berit

    Du beställer säkerhetskedja hos vårt Kundcenter. Aktuellt pris hittar du på vår hemsida: Prislista. Kostanden kommer på din nästa hyresavi.

    Obs! Det är ej tillåtet att montera säkerhetskedjan själv och det går inte att montera en säkerhetskedja på säkerhetsdörrar.
    Kopparstaden Kopparstaden
    (Uppdaterad )