Hur beställer jag en extranyckel?

Hej!
Jag har tappat bort en av mina lägenhetsnycklar och vill gärna beställa en ny. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Om du vill beställa en extranyckel till din lägenhet kontaktar du vårt Kundcenter.

    Kostnaden för en ny nyckel hittar du på vår hemsida och kommer att debiteras på nästkommande hyresavi.

    Kom ihåg att ett cylinderbyte måste ske vid utflytt nu när en nyckel saknas till låset. Du kan beställa cylinderbyte redan nu om du vill.  Det gör du också via kundcenter.

    Tack för din fråga!

    (Uppdaterad )