Får jag ha husdjur i lägenheten när jag hyr i andra hand?

Hej! Undrar om man får ha husdjur i lägenheten när man hyr i andra hand?
Det står inget i kontraktet att man inte får, men vill dubbelkolla.

Mvh Matilda

Kommentarer

  • Hej,
    Man får ha husdjur i våra lägenheter. Bortsett från våra kattfria hus, där man inte får ha katt. Eftersom du inte har eget kontrakt utan hyr i andra hand, är det viktigt att den person du hyr av godkänner husdjur i lägenheten. Prata med den du hyr utav för att se vad som gäller.
    Vänligen,