Går det att få fler hyllplan till garderoberna?

Går det att få fler hyllplan till garderoberna i de renoverade lägenheterna, eller får man köpa egna? I så fall, vad heter de och var kan man få tag på dem?
Björn

Kommentarer

  • Hej!

    Standard är 5 hyllplan alternativt backar i garderoberna i lägenheten. Klädstångsgarderober innehåller inga hyllplan/backar. Har du färre hyllor än det kan du göra en felanmälan till Kundcenter. Behöver du fler än det så går det bra att köpa själv. Vilken sort du har beror på var du bor. Skicka gärna ett mail till oss på kundcenter@kopparstaden.se så kanske vi kan hjälpa dig att hitta rätt.
    Magdalena Kundcenter