Förmån

Har hört genom bovärd tidigare att man får nån slags förmån/present när man varit hyresgäst hos kopparstaden en viss tid, undrar hur länge det gäller då jag har bott hos Kopparstaden sen 2007 och inte fått nåt sånt 😀
Madelene Pettersson

Kommentarer

  • Vi hade tidigare en Bonus till de som bott 15 år eller längre hos oss men i och med GDPR så kan vi inte gå bakåt för att kolla vilka som bott si eller så länge.
    Vi erbjuder istället andra aktiviteter som alla kan ta del av, som t ex nu till helgen då vi bjuder på musik mm på Magasinet.
    Micke Kundcenter