Hur går det till om man flyttar in hos någon?

Hej!
Jag undrar hur det skulle fungera om jag vill flytta in hos min flickvän?
Jag har förstått att om jag ska skrivas in på kontraktet krävs det att jag varit folkbokförd på adressen i minst tre år.
Men annars är det bara att folkbokföra sig på adressen, informera er och flytta in?

Kommentarer

  • Hej Viktor,

    det är helt rätt! Meddela oss så ändrar vi namn på trapphusbladet och sätter ditt namn på dörren så att posten till dig hittar rätt.

    Bästa hälsningar