Går det att hyra gästlägenhet under inflyttning?

Hej!
Jag ska snart flytta in i en av era lägenheter.
Finns det möjlighet till någon övernattningslägenhet för 2 personer? Vad skulle det kosta?
Tack på förhand
Sonja

Kommentarer

  • Hej Sonja!

    Vi har gästlägenheter att hyra ut i Bojsenburg, Järnet och på Kvarnberget för 300 kr per natt. Hör gärna av dig till oss på kundcenter@kopparstaden.se eller 023-458 00 för att se tillgänglighet och bokning.

    Johanna Uthyrning
    (Uppdaterad )