Finns de nybyggda hyresrätterna i Kvarnängen i Sundborn kvar att köa för?

Hej!
Jag och min man åkte förbi de nya hyresrätterna i Sundborn, Kvarnängen. Det ser så inbjudande ut med det vackra läget och viktiga eko/miljötänket. Vi undrar om de redan är uthyrda eller finns det fortfarande kömöjlighet?
Mvh
Anne-Li Holmgren Lomaeus

Kommentarer

  • Hej! Ja, det finns fortfarande några lägenheter kvar att söka. Du hittar dom på vår hemsida. 😊
    Elsa