Får man borra i förrådet

Hej jag tänkte bygga ett loft i förrådet för bättre förvaring då undrar jag om man får borra i betongväggen? Detta gäller Glimmerstigen 13
Robin hansols

Kommentarer

  • Det är ok om det är tekniskt möjligt. Det kan ju tex ligga ett skyddsrum på andra sidan, och då är det inte möjligt. Kopparstaden måste därför kontaktas och göra ett besök i förrådet före borrning sker. Själva borrningen och materialköp får hyresgästen själv ombesörja.
    Micke Kundcenter