Elkostnad golvvärmen på toaletten.

Betalar jag elkostnad för golvvärmen på min toalett?
Den drivs väl med el eller hur?
Jag bor på Kungsgårdsvägen.

Mats

Kommentarer

  • Hej Mats!
    Golvvärmen i ditt badrum är komfortvärme vilket betyder att den inte fyller någon uppvärmande funktion av själva badrummet, utan är enbart för att man som hyresgäst ska kunna styra behaglig temperatur på golvet. Du kan själv ställa in den om du vill ha den på eller av för att exempelvis vilja styra din elförbrukning.
    I ditt avtal så ingår inte hushållsel. Golvvärmen drivs av el på din adress och räknas därmed in i  hushållselen som du betalar separat.

    Ha en fin dag!😊
    Tova Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.