Jag vill ladda min elbil, går det?

Om jag skaffar en elbil kan ni då fixa laddare på min parkeringsplats?

Kommentarer

  • Hej,

    Om du redan har en plats med el-stolpe kan vi oftast göra om den till laddare för elbilar. Du ansöker om att konvertera din motorvärmarplats på vår hemsida.

    Vi har även parkeringsplatser som redan är förberedda för elbil. Dessa står som "P-plats laddstation elbil" när du söker efter parkeringsplatser på vår hemsida.