Hur säger man upp elavtalet?

Hej!

Det är nu snart dags för oss att flytta ut ur vår lägenhet 5.

Vi har kvar det automatiska avtalet som skrevs med Falu energi och vatten när vi flyttade in. Är det som jag tror, att vi nu hör av oss till FEV och säger upp avtalet manuellt?

Vänliga hälsningar
Viktor Björklund

Kommentarer

  • Hej Viktor!
    Precis, ni måste själva höra av er till ​FEV​​​ för att säga upp elavtalet.