Var vänder jag mig om jag har problem med TV?

Jag har haft driftstörning ett flertal gånger på tv. Har varit in på Tele2s informationssida utan att få hjälp, eller kunna söka på min bostads adress. Som att det är Kopparstaden som är " kunden" så behöver ni prata med dem. För vi som bara har grundutbudet , får inte någon hjälp.

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Felanmälan av bredband och tv ska hyresgästen själv alltid göra till sin leverantör.
    Ser du på tv via grundutbudet kan du felsöka via Tele2s hemsida samt kontakta dem via telefon om du upplever driftstörningar.

    Hälsningar
    (Uppdaterad )