Får jag byta motorvärmarplats?

Hej!

Jag vill byta min motorvärmarplats m timer till en likadan. Vill ha på annat ställe i omr. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej,
    Logga in på Mina sidor och se så du är med i kön till fordonsplatser. Sen kan du söka på lediga p-platser i det område du önskar och göra en intresseanmälan på den plats du vill ha. Efter det kan du höra av dig till oss och tala om att du vill byta ut den plats du har mot den nya.
    Vänligen,