bostads kö poäng försvunna?

hej jag undrar varför ungefär 300 av mina  köpoäng är försvunna?
Jennifer Göransson

Kommentarer

  • Hej!
    I samband med uppdateringen ändrade vi kö-poängen så att alla i vår bostadskö får 1 poäng per dag, istället för tidigare 1,5 poäng. Du som stod i vår kö när vi ändrade från 1,5 poäng till 1 kommer att få ett annat poängsaldo eftersom den nya 1-köpoängen räknas ut retroaktivt från den dag du ställde dig i kö.

    Viktigt att veta är att du behåller den plats du har i kön även om poängen är lägre. Du behåller platsen i relation till alla övriga i kön eftersom alla får ett omräknat poängsaldo. Skälet till att vi ändrat köpoängen är att Mina sidor tekniskt inte kan hantera halva poäng. Ett poäng per dag tycker vi samtidigt är logiskt.

    Med vänlig hälsning
    Johanna Uthyrning