Bostad

Hej !
Jag jobbar som polis här i Falun och har stått i kö sedan innan jag började här för 2 år sedan men mina poäng räcker aldrig till. Nu börjar det bli alldeles för jobbigt att pendla så tänkte fråga om det är någon idé att jag fortsätter stå i kopparstadens kö eller om jag ska söka andra bostadsbolag.
Mvh
Sten-Erik Eriksson

Kommentarer

  • Hej,
    Det stämmer tyvärr att det oftast tar mer än två år att få en lägenhet hos oss. Jag skulle råda dig att även söka bostad hos andra bostadsbolag i Falun men ändå stå kvar i vår kö så att du kan samla på dig poäng inför framtiden.
    Vänligen,
    Ulrika