Får jag ha katt i era lägenheter?

Hej! Jag går på Högskolan Dalarna och hyr en lägenhet i andrahand. Måste flytta ut inom snart framtid och såg att ni har en tvåa som snart blir ledig. Problemet är att jag har en katt, kan man på något sätt få bo hos er ändå?

Mvh Malin

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan ha katten med dig i de flesta av våra bostäder, det är nybyggnationerna i centrala Falun och studentlägenheter som är kattfria. Det står med i annonsen för den lediga lägenheten om huset är kattfritt.

    Vänligen,