Måste jag beställa bredband via iTUX?

Hej!
Jag har gått via falun.itux.se för att beställa bredband. Men när jag valt bredband, lagt det i varukorgen och fyllt i min adress står det "Din adress är antingen felaktigt ifylld eller inte ansluten till iTUX". Jag har provat flera gånger, men samma sak dyker upp och trots att jag skriver i rätt lägenhetsnummer (det tiosiffriga produktnumret). Däremot fungerar det att beställa om jag går via leverantörens egna hemsida.

Så min fråga är om jag måste beställa bredband via iTUX eller kan jag beställa direkt från leverantörens hemsida?

Mvh Julia

Kommentarer

  • Hej,
    Nej, du måste inte beställa bredband via iTUX. Du kan beställa direkt från leverantörens hemsida om du hellre vill det. Var bara noga med att informera om att det är fiber i våra lägenheter.
    Vänligen,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.