Besiktningsprotokollet visar att jag ska få ommålat. Hur går jag tillväga?

Enligt besiktningsprotokollet jag fick vid inflytt ska vissa väggar/tak målas/tapetseras om. Kommer någon att kontakta mig ang. detta eller hur går det till?

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Vi kommer inte kontakta dig för att påbörja processen med renovering. Utan du själv måste först boka en tid i vår Bobutik för att välja färg/tapet. Efter att du gjort detta kommer vi höra av oss för att planera och utföra arbetet.
    Renoveringen påbörjas oftast inom 4-6 veckor efter du gjort dina val.
    (Uppdaterad )