Hur lång tid tar det innan man får svar om en lägenhet man har sökt?

Hej! Jag har fått erbjudande på en lägenhet och sista svarsdag har passerat. Hur lång tid tar det innan man vet vem som får lägenheten?

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!

    • 10 personer får ett visningserbjudande.

    • Processen kan ta olika lång tid beroende på hur många personer som är före dig i kön och hur många av dessa som tackar Ja.

    Därför är det inte möjligt att ge någon exakt tid, vi hör av oss till dig om/när du blir först i kön.
    Vill du veta vilken plats i kön du har, kan du alltid skicka ett mail till marknadsavdelningen och fråga.

    Hälsningar
    (Uppdaterad )