Ska vi tvätta glaset på balkongerna själva?

Jag har inglasad balkong, och undrar om vi ska tvätta utsidan av balkongglasen själva ?

Kommentarer

  • Hej,
    Ja, all städning och putsning av balkonger, räcken och inglasning är hyresgästens eget ansvar.

    För att putsa utsidan av glasräcken behövs någon typ av förlängningsskaft, till exempel teleskopförlängning för den svamp och skrapa eller vad man väljer att använda.

    Vänligen,
    (Uppdaterad )