Varför finns det inte balkong?

Jag undrar varför inte det finns balkonger till 1:orna på kvarnberget när det finns kapacitet och möjlighet att ha det?!

Kommentarer

  • Hej Amanda!
    Standarden och funktioner varierar i vårt bestånd – brett utbud, och lägenheter med olika priser. Vi har på detta sätt skapat lägenheter så att det finns många olika nivåer att välja bland. Vid större renovering/ombyggnad händer det att vi förändrar lägenheter bla utifrån kunders önskemål, tex sätter på en balkong. Men då görs det i samband med andra större förändringar.

    Johanna Uthyrning