Hur avregistrerar jag mig från er kö?

Hur gör jag för att avregistera mig. Behöver ingen lägenhet längre.

Kommentarer

  • Hej Britt,

    vi avregistrerar ingen utan att denne legitimerar sig på plats hos oss, men du kan få hjälp med att stänga av funktionen som aviserar lediga objekt till din e-post. Om du sedan lämnar profilen inaktiv i över 12 månader så sköter systemet en avregistrering per automatik.

    Du kan mejla marknad@kopparstaden.se eller ringa vår marknadsavdelning så hjälper de dig med detta, lämna med ditt användarnamn eller personnummer.