Vad gör jag om min brandvarnare inte fungerar?

Hej! Upptäckte att min brandvarnare inte fungerar, och tänkte höra om det är ni eller jag som stör för en ny? Mvh caroline

Kommentarer

  • Hej Carro,

    Fungerande brandvarnare ska alltid finnas i lägenheten och den är det vi som står för. Gör en felanmälan på det omedelbart till vårt Kundcenter.

    Ha en fin dag

    (Uppdaterad )
  • Alltså, det här är ju helt otroligt egentligen...
    Men en vän till mig frågade häromdagen vart i lghtn min brandvarnare satt!!!
    Jag kände mig lite fånig, jag gick omkring och kollade och jag har ingen, flyttade in 101101 och då helrustades ju lägenheten, i stort sett iaf, jag borde ju ha en, men är det Jag som ska stå för den eller ska jag be er sätta upp en?
  • Hej!
    Det är vi som står för brandvarnare. Kontakta oss i kundcenter så gör vi en order på det.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.