VÄLKOMMEN TILL LUNDÅKRAHAMNEN - LANDSKRONA

"Möjligheternas Hamn" - Position N 55°52´ E 12°51´
Ställplats direkt till Öresund med möjligheter för surfing, kitesurfing, golf, fiske o.m.a.

Lundåkrahamnen ligger mitt på Öresundskusten.
En central utgångspunkt för utflykter till många trevliga utflyktsmål på såväl den svenska som danska sidan.
Dessutom väldigt nära sundets pärla ön Ven.
Hamnen är inhägnad och låst nattetid (kod till lås utlämnas från hamnkontoret), samt tillses av vaktbolag.

Faciliteter och kontaktinformation:

El: Ja
Färskvatten: Ja
Sopkärl: Ja
Tömningsstation: Ja
WC/Dusch: Ja
Tvätt: Ja
Benzin och Diesel: Ja
Kostnad: Kr. 100,-/dygn
Övrigt: Restaurang, Grillplats, Handikappanpassad toalett
Kontakt: Hamnkontoret, 0418-263 50,
Epost: lundakrahamnen@telia.com
GPS-koordinater: Lat: N 55º 52' Long: E 12º 51'
www.lundakrahamnen.se

Lars Dehnke

Kommentarer

  • Hej
    Vi startade sommaren 2013 med 15 platser.
    Med goda erfarenheter har vi planer om att utvidga till säsonen 2014.

    Ställplatsen är öppen hela året, dock är vissa av faciliteterna stängda vintertid.
    Vi finns numera på FACEBOOK på adressen https://www.facebook.com/groups/177621609093012/

    LEF