Utmärkt sida men....sluta sär skriv.

Idrottshallar är Idrottshallar och inte Idrotts Hallar som står på mängder av ställen. Letade förtvivlat efter Torpahallen i kategorin Innebandyhallar nyss. Fann den till slut under Torpa Hallen. En sökning på Eniro hittar den på Torpahallen. Har lämnat förslag om ändring. Samma särskrivning fanns på Lisebergshallen, dvs det står Lisebergs Hallen. Har lämnat förslag om ändring även här. Såg att även Redfoxhallen hade blivit Redfox Hallen. Det var då jag tröttnade och skickade detta lilla meddelande. Ta och kolla över samtliga Idrottshallar så de blir just Idrottshallar och inte Idrotts Hallar.

Mvh

Sven

Kommentarer

  • En brun hårig sjuk sköterska är inte detsamma som en brunhårig sjuksköterska. Okunnigheten breder ut sig.

    Bengt Matthiesen