Två frågor

  1. Hur uppdaterar man en information om en intressepunkt?
  2. Har ni haft några funderingar på att möjliggöra uppdateringar via någon form av feed. Dvs för vår del är vi en fastighetsmäklarfirma som skulle kunna publicera en xml-feed eller annat format med koordinater och information om bostäder till salu.

Mvh

Carl Troedsson

Carl

Kommentarer

  • Hej Carl,

    varje intressepunkt har en flik som heter editera punkt, därifrån kan man uppdatera den information som behövs justeras.

    Vi har funderat på att öppna ett API för att uppdatera och lägga till intressepunkter, men har inte kommit så mycket längre med det tyvärr.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se