Två frågor...

Hej...
Hur lång tid tar det innan en intressepunkt blir godkänd?
Varför loggas man ut med jämna mellanrum?

Johnny

Kommentarer

  • Hej Johnny,

    just nu kan det ta lite extra tid att få intressepunkterna godkända, vi är lite underbemannade över sommaren. Men vi försöker alltid godkänna inom 24h, fast vi har dåligt samvete just nu som sagt och ligger efter sedan en tid... Ber om ursäkt för det.

    Utloggningen sker som standard var 20 min om man är inaktiv, men jag gissar att du upplever att det sker med kortare mellanrum. I så fall kan det bero på att servern är överbelastad och startas då och då om, då försvinner din inloggade status och du behöver logga in igen tyvärr.
    Just nu är det högtryck på vår server.

    Mvh

    Koordinater.se