Tid innan gokännande

Jag har lagt in några ställen och tycker en bekräftelse på email vore fint att få, och även när den är godkänd. Hur lång tid tar det? Har även lagt in en del och missat vara inloggad kan bör jag lägga in dom igen, vill ju att det ska vara "mina" platser.

Dennis Westlund

Kommentarer

  • Hej Dennis,

    ursäkta att du får vänta, men vi är lite underbemannade några veckor nu på sommaren.

    Vilka är det du väntar på godkännande av, så kan jag gå in och fixa dem direkt, vi har en ganska lång lista som vi betar av på så fort vi får lite tid över.

    Berätta också vilka jag ska ta bort direkt om du vill lägga in dem igen så att de registreras på dig.

    Tack för att du fyller på databasen!

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se