Tid för godkännande?

Hej,
Jag har lagt upp en massa intressepunkter på min hemort och funderar hur lång tid det tar innan de publiceras. Jag hittar ingenstans vad ni har för hanteringstid. Det är lite frutrerande att gå in och kolla om det har blivit godkända varje dag, när jag inte vet om det tar en vecka eller en månad.

Ha en bra dag

Lena Liljemark

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Det tar vi till oss. Vi ser över hur vi kan tänkas meddela och informera bättre kring det.
    Normalt godkänner vi intressepunkter varje dag.
    Just nu har vi ett litet problem med kopplingen till kategori vilket har gjort att den senaste veckans intressepunkter samlats på hög.
    Vi jobbar på problemet och hoppas det ska vara löst i början av veckan.

    Tack för att du lagt till intressepunkter och använder vår tjänst.

    Koordinater.se