problem vid sökning av koordinarter för intressepunkt

Hej koordinater.se,
ända sen ni ändrade er hemsida tycker jag att det har blivit svårare att hitta koordinarter för intressepunkter. När man nu skriver in en adress i fältet som heter "Vart?" tänker datorn väldigt länge men det kommer inte upp någon ruta med koordinater, och när man har försökt några gånger kommer det upp ett felmeddelande om att det har uppstått något problem. Skulle ni kunna åtgärda det?
Tack på förhand!

Jelena

Kommentarer

  • Hej Jelena,
    Tråkigt att höra att du har problem med sökningen.
    Du skriver att det inte kommer upp någon ruta med koordinater. Betyder det att du inte får upp någon sida alls? Koordinaterna för det du sökt finns annars i kartan till höger, förutsatt att du fått en sökträff.

    Om du skickar oss exakt vad du sökt på så ska vi se om vi kan åtgärda problemet.

    Koordinater.se
  • Jag skrev "Sturegatan 11, Helsingborg" i fältet under "Vart" och det står att den hämtar men sen kommer det inte upp någon information. Måste man fylla i alla tre fälten eller räcker det med att man bara fyller i ett? Jag tror inte att det är min dator det är fel på eftersom informationen alltid brukade komma upp på mindre en en sekund innan ni ändrade er hemsida.

    Jelena
  • Hej Jelena,

    tack för ditt svar, det hjälpte oss att hitta ett fel som nu är åtgärdat och upplagt.

    Det tar förvisso mer än en sekund att få svaret, men det kommer.

    Vi fortsätter att optimera för en snabbare site.

    Ursäkta besväret och tack för hjälpen, dubbelkolla gärna att det fugerar för dig.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • hej på er! har försökt hitta koordinaten Bergvägen 2 holsbybrunn utanför Vetlanda men får ingen träff.

    Anders
  • Hej Anders,

    Adressökning får vi genom Googles tjänster, och de har antagligen inte den adressen registrerad.

    Varken Hitta.se eller Eniro.se har denna adress, däremot finns en Bergviksvägen i närheten av Holsbybrunn, det är inte den adressen du menar?

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Koordinater.se