Problem.

Jag är ny medlem och kommer ingenstans. Finns någon manual att hämta? Kanske fel på min webbläsare (IE)?

Wallenborg

Kommentarer

  • Installerade Firefox och det verkar löst problemet. Kul!

    Wallenborg
  • varför går det inte o sicka korinater till gpsen?

    anders
  • Hej Adde,

    jag behöver mer information för att kunna besvara din fråga.

    Vad använder du för webbläsare?
    Vad har du för märke på din GPS? Skicka direkt fungerar endast för TomTom och Garmin.
    Blockerar du pop-up fönster i din webbläsare?
    Har du installerat Garmin plug-in alt TomTom Home?

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se