Omöjligt att nå intressepunkterna

Jag försöker tex ladda ned csv intressepunkter, men möts av en blank sida, (Http 500 internt serverfel,) allt går oerhört långsamt, inga av intressepunkterna går att nå.
Om sidorna är låsta/onåbara då saknar ju siten mening? (Ursäkta den något irriterade tonen)

Hans

Kommentarer

  • Hej Hans,

    vi beklagar, men vi har tyvärr växt ur vår hostingmiljö och vi letar alternativ.

    Tillsvidare fungerar det inte som det är tänkt.

    Mvh

    Fredrik, Koordinater.se

    Koordinater.se
  • Kunde ladda ner idag badplatser, kom sedan tillbaka med andra länkar, felmeddelandet. Och nu?

    Björn
  • den här sidan har aldrig fungerat som den ska..even fast jag har skaffat inloggnings uppgifter för flera år sen, så går det inte att logga in med dom..
    jag har gett upp..lägg ner sidan

    Tommy Lillgård