mitt telefonnummer på koordinater.se

Hej, mitt telefonnummer ligger som kontakt till ett café som heter Förlig Wind i Pataholm. jag har ingenting med detta ställe att göra men får hela tiden samtal från folk som vill komma i kontakt med detta café. Vänligen tag bort mitt mobilnummer från er sida!

Sofia Rosenberg

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    ditt telefonnummer är nu bortplockat från vår tjänst, dock så finns det många andra tjänster på nätet som har samma nummer angett.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se
  • Tack så mycket! Kan ni råda mig hur jag skall göra vidare? Finns det någonstans jag kan vända mig för att få bort mitt nummer från alla dessa tjänster?
    Mvh Sofia

    Sofia Rosenberg
  • Hej Sofia,

    dessvärre får du nog ta kontakt med respektive tjänst och be dem om samma sak som du bad oss om.
    Till vår tjänst kom numret från en av våra användare, jag känner inte till var det härstammade längre bak än så tyvärr.

    Alternativt får du överväga att byta nummer, surt, men då slipper du iaf cafébesökarna.

    Lycka till

    Fredrik

    Koordinater.se