Medlem

Tja!!!
Jag försökte bli medlem & det vanliga hände naturligtvis att användarnamnet jag ville ha är upptaget. Jag ändrade lite & klickade på skapa igen. Då svarar det att E-mail adressen är upptagen!!! HUr kan MIN E-mail vara upptagen??? Jag är inte medlem sen tidigare.

Krister

Kommentarer

  • Hej Krister,

    vilken adress är det du försöker registrera, så ska jag kika i databasen.

    Du kan maila den till info@koordinater.se.

    Mvh

    Fredrik

    Koordinater.se